Adatvédelmi nyilatkozat

Kedves jelenlegi vagy leendő Ügyfelünk!

Bizonyára értesült róla, hogy az Európai Unió 2016/679  számú Általános Adatvédelmi Rendelete (General Data Protection Regulation – GDPR) 2018. május 25-től került bevezetésre Magyarországon. Ennek kapcsán a Rendelet előírásaira is figyelemmel, elkészítettük és figyelmébe ajánljuk az alább olvasható Adatkezelési és Adatvédelmi Tájékoztatónkat, valamint új ÁSZF-ünket, melynek mindenkori változatát megtalálja WEB-oldalunk Impressum menüpontjában (direkt link: https://gps-art.hu/ÁSZF.pdf ), melyek együtt lépnek hatályba és egymás szerves részét képezik és így együtt érvényesek. Ugyan ebben a menüpontban talál egy tájékoztatót a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság-ától. Az Adatvédelmi Tájékoztató és Megbízás aláírásával egyben igazolja, hogy az ÁSZF-ben leírtakat elolvasta és azzal egyetért.

Adatvédelmi irányelveink bemutatása:

Az Európai Unió területén 2018. május 25.-től érvényes az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR). Az adatvédelmi törvények európai országok közötti összehangolása érdekében hozott rendelet pontosítja azokat a szabályokat, amelyek szerint a cégeknek ismertetniük kell az adatfeldolgozási gyakorlatukat. Adatvédelmi irányelveinket az új előírások szerint módosítottuk, egyúttal olyan változtatásokat is bevezettünk, amelyek még nagyobb biztonságot garantálnak a kezelt adatok számára. Igyekszünk mindenki számára érthető megfogalmazást használni, ha valamit még se értene, forduljon hozzánk bizalommal, kollégánk szívesen segíti eligazodni az esetleges fogalmak, vagy folyamatok útvesztőiben. (elérhetőségeink: telefonon a +36203995577, míg E-mailen az iroda@gps-art.hu címen kérhet eligazítást)

Adatvédelmi irányelveink ismertetik:

  • Milyen információt gyűjtünk, és miért gyűjtjük az információkat.
  • Hogyan használjuk fel az ilyen információkat.
  • Az általunk felkínált lehetőségeket, ideértve az információkhoz való hozzáférést, illetve az információk frissítésének módjait.

GPS-ART Kft. által gyűjtött, és/vagy Önök által megadott adatok:

Személyes/céges adatok:

Első sorban ahhoz, hogy Ön rendszereinket használni tudja szükségünk van az Ön megbízására. A megbízás és/vagy megkötött szerződés tartalmazza vagy tartalmazhatja a megbízó személyes és/vagy céges adatait. Ezeket az adatokat megbízásával kapcsolatosan rendszereinkben tároljuk. (ilyen adatok a számlázáshoz szükséges: név/cégmegnevezés, ehhez kapcsolódó cím, elérhetőség (postai és elektronikus levelezési elérhetőség, telefon és/vagy faxszám), adó-, és cégjegyzékszám cégek esetén)

Eszközadatok:

Ahhoz, hogy szolgáltatásunkkal segíthessük munkáját szükséges, hogy a tőlünk, vagy bizonyos esetekben saját/egyéb külső forrásából származó eszközei adatokat juttassanak el szerverrendszereinkhez. Ezeknek az adatoknak a tárolása elengedhetetlen ahhoz, hogy a kívánt szolgáltatást az Önök részére nyújtani tudjuk. Ezek az adatok: GPS pozíciós és érzékelő adatokból (pl. gyújtásjel, feszültség-, hőmérséklet- és egyéb mérési vagy számolt adatok, vagy a járműbe szerelt olvasó segítségével, a jármű komputeréből kinyert adatok, mint pl. motor fordulatszáma, km óraállása, olaj, üzemanyagszintje stb.) áll össze. A tárolást úgy végezzük, a nagyobb biztonság érdekében, hogy a jármű azonosítóját, mint rendszám külön tároljuk a többi pl. helyinformációs, vagy állapotadatoktól.

Naplóadatok:

Amikor Ön a webes felületen kapcsolatot kezdeményez információs vagy nyomkövetési oldalainkkal, a kapcsolatról is adatokat rögzítünk. (Még a sikertelen belépési kísérletekről is.) Rögzítjük a belépések és/vagy belépési kísérletek

  • Időpontját
  • Helyét (IP-cím formájában)
  • A rendszerhasználat adatait, mint annak időtartamát, számítógépének és böngészőjének engedélyezett elérhető adatait.

Ezen adatok tárolása is a becsületes felhasználok védelmét szolgálják, visszakereshetővé téve a lehetséges visszaélő elérhető adatait.

Hogyan használjuk fel az összegyűjtött adatokat?

A gyűjtött adatokat szolgáltatásaink nyújtására, azok fenntartására, fejlesztésére használjuk. Személyes/céges adatait kizárólag a kapcsolat tartásra és számlák készítésével, valamint az ezekből következő követelések kezelésére használjuk. Cégünk soha, semmilyen okból, meggondolásból nem értékesít, bocsájt rendelkezésre vagy használatra (a fent említett számlázási, követeléskezelési okon kívül) adatokat, melyeket Ön megbízásából tárolunk. Ez alól kivételt képez az az eset, ha adatok átadására törvényi meghatalmazással rendelkező hatóság utasít.

Adatvédelmi irányelveink érvényessége:

Adatvédelmi irányelveink minden szolgáltatásunk nyújtására és minden Ügyfelünk kapcsolattartására érvényes.

Megfelelés, szabályozás:

Rendszereink és szolgáltatásaink rendszeresen felülvizsgálatra kerülnek, úgy cégen belül, mint külső minősítők által. Ilyen például a folyamatosan megújításra kerülő ISO minőség biztosításunk.

Hozzáférések, rendelkezések:

A ránk bízott adatok tulajdonosa mindig Ön marad! Az adatokkal Ön szabadon rendelkezik, azok teljes, vagy részbeni törléséről rendelkezhet! Személyes adatait a webes felületünkön is nagy részben módosíthatja.

Amikor a szolgáltatásainkat használja, ránk bízza adatait. Tudjuk, hogy ez óriási felelősség, ezért mindent megteszünk, hogy megóvjuk adatait, és hogy az Ön kezébe adjuk azok kezeléséhez az irányítást.